Nowa zakładka, która znajduje się zarówno na stronie internetowej, jak również w aplikacji, będzie służyła zgłaszaniu i sprawnemu rozwiązywaniu najpilniejszych problemów mieszkańców Białej Podlaskiej. Informacja trafi niemal bezpośrednio do osób odpowiedzialnych w danym temacie.
Nie musimy już pisać skomplikowanych wniosków, składać ich w sekretariacie czy umawiać się na wizytę. Po kliknięciu w zakładkę "Zgłoś problem" na stronie bialapodlaska.pl, bądź w ikonę o tej samej nazwie w aplikacji mobilnej Miasto Biała Podlaska, przechodzimy do wypełniania prostego formularza.
POLECAMY TAKŻE: pobierz miejską aplikację
Opisujemy podstawowe informacje, zaczynając od kategorii problemu i jego rodzaju (dzięki temu administrator przekazuje problem do rozwiązania konkretnym wydziałom i osobom odpowiedzialnym). Podajemy również swoje imię i nazwisko, numer kontaktowy oraz adres mailowy, na który dociera potwierdzenie zgłoszenia.
Oprócz podstawowych informacji możemy wysłać także załącznik w postaci fotogorafii oraz lokallizacji, której dotyczy problem. Dzięki temu jego rozwiązanie będzie jeszcze łatwiejsze i szybsze.
POLECAMY TAKŻE: zgłoś problem!
Administrator po otrzymaniu zgłoszenia przekazuje je osobom odpowiedzialnym i docelowym wydziałom, które formułują odpowiedź albo wykonują konkretne działania w celu usunięcia usterki. Informacja o rozwiązanym problemie dociera do osoby zgłaszającej i może zostać opublikowana w serwisie.