Ukończony
Zgodnie z regulaminem aplikacji "Zgłoś problem", administrator rozpatrzy zgłoszenie w ciągu 10 dni od jego otrzymania, po czym powiadomi zgłaszającego o wyniku rozpatrzenia zgłoszenia na adres e-mail podany w zgłoszeniu.
Niestety sposób rozpatrzenia zgłoszenie nie jest dostępny dla innych mieszkańców, co może budzić zdziwienie ponieważ zgłaszane problemy dotyczą dobra wspólnego, spraw istotnych dla lokalnej społeczności np. stanu ulic, oświetlenia, etc.
Są one zgłaszane w interesie publicznym dlatego skoro każdy mieszkaniec może zapoznać się na stronie internetowej UM ze zgłoszonym problemem to konsekwentnie powinien mieć możliwość uzyskania informacji o sposobie załatwienia sprawy przez władze miasta. Niewystarczające jest podanie swojego maila w celu otrzymania dodatkowej informacji o sprawie zgłoszonej przez innego mieszkańca ponieważ rozwiązanie to wyklucza osoby nieposiadające maila. Zatem proszę o uzupełnienie aplikacji o krótki, choć konkretny komentarz UM o sposobie załatwienia sprawy np. w dniu....usunięto usterkę, podjęto działania w celu....etc. (powiadomienie nie tylko zgłaszającego o wyniku rozpatrzenia zgłoszenia, ale zamieszczenie analogicznego komentarza pod zgłoszeniem problemu).